Professioneel jezelf zijn
Dit is de beste en leukste telefoontraining van Nederland! Voor basistraining of training voor de professional bestaat nu het ideale concept. Een krachtige methode om dit vak te leren of te professionaliseren, gebaseerd op meer dan tien jaar ervaring.

Het doel is dat zowel jijzelf als je gesprekspartner een prettig, duidelijk en efficiënt gesprek ervaart dat blijft hangen als een zeer goed gesprek.

Training in telefoontechnieken is bedoeld voor jou als helpdeskmedewerker of als je in je werk ook telefonisch een klant, collega of leverancier te woord staat. De training is gericht op alle soorten telefonische communicatie, inbound, maar ook potentiële klantwerving via koude acquisitie in outboundgesprekken. Op basis van functie, uitvoeringsniveau en begripsniveau wordt de training op maat gemaakt.

In de training kan gebruik worden gemaakt van checklisten, logboeken en meetformulieren, waarin de ontwikkeling en het niveau van de gesprekstechnieken kunnen worden vastgelegd. Eventueel kunnen wij zorgen voor een SECC- certificering (certificering binnen de contactcenterbranche) of MBO- deelcertificaten.